Služby ZonerCloudu poskytujeme v nepretržitej prevádzke. Ku každej službe je poskytovaná ako zmluvná úroveň garancia dostupnosti služby, tak zmluvné sankcie, ktorá je uplatnená v prípade, keď dostupnosť služby klesne pod garantovanú úroveň.
Meranie dostupnosti zaisťuje monitorovací systém spoločnosti Zoner. Dostupnosť služieb je overovaná nepretržite.
V prípade, že dôjde k zníženiu mesačnej dostupnosti služby, vzniká zákazníkovi možnosť uplatniť nárok na zníženie ceny služby v danom mesiaci nasledovne:
Dostupnosť | 99,98 % - 99,90 % | 99,89 % - 99,50 % | 99,49 % - 99,00 % | 98,99 % - 97,00 % | nižšie ako 97,00 % |
---|---|---|---|---|---|
SLA 99,9 % | 5% zníženie ceny | 10% zníženie ceny | 20% zníženie ceny | 50% zníženie ceny | 100% zníženie ceny |
Zákazník písomne (elektronicky) zašle žiadosť o posúdenie avizovaného výpadku na kontaktnú adresu spoločnosti ZONER, kde uvedie dátum a čas nedostupnosti služby. Reklamácia služieb musí byť uplatnená najneskôr do 30 dní od nedostupnosti služby.